Biblia e GPS-ul meu


Draga Pustan, m-a intrebat astazi cineva din USA, daca am vz comunicatul Cultului si ce a scris cineva pe un blog. I-am zis ca am vz comunicatul dar nu am intrat pe blogul respectiv ca sa nu ma murdaresc.

Ma intrebam astazi daca nu era mai bine sa fii informator? Erai si tu in cartea lui V. C. si ne faceam noi cruce. Nu mai existau ”comunicate” ci doar o tacere sfanta.

Dar tu, nu si nu, calauzit de Duhul. Pai ai uitat ca cei calauziti de Duhul vor fi prigoniti?

Nu puteai si tu sa faci o evaziune fiscala, sa-i trisezi pe frati, sau sa abuzezi de o sora? Toti fratii s-ar fi rugat pentru tine; dar asa? trancanesc pe bloguri.

Adica tu poti doar ”s-o faci de oaie” ? asa cum zice C. I. care, apropoo, nu are absolut nimic personal cu tine!!!

Ma mai gandesc la asta si poate mai scriu.

Dar acum ma duc sa ma spal.

 

 

Comments on: "Comunicat pentru Pustan" (11)

  1. ftdchicago2006 said:

    “Pai ala o face de oaie iar celalalt din Chicago (C I ) o face de capra,”

  2. Pustan poate sa mearga la dansi “crestini” ortodoxi, caci nah, pana la urma cica-s “drepti”, nu? doar asa se traduce, calea dreapta!!!:))) fiti seriosi, vorbiti si nu aveti cunostinte biblice. Bine face fratele Ionescu ca spune tot ce trebui, iar de voi(ca si de noi) pocaiti-va! Pustan, Domnul cu mila. Si Izabela din apocalipsa a avut timp sa se pocaiasca, bine ar fi sa nu fi trecut acest timp pt domnul Pustan….sigur nu aprobi, dar ar trebui!

  3. Ingrijorator este cand toti te lauda frate PUSTAN!!De aceea multumim DOMNULUI ca nu o fac!Semn ca DUMNEZEU PE CINE IUBESTE IL SLEFUIESTE!

  4. andruhandrei said:

    Imi pare rau, dar mai naspa exprimare n-am intalnit in viata mea. N-am inteles nimic din ce ati scris in acest articol. Pustan a inteles ceea ce multi dintre voi n-o sa inteleaga niciodata. Majoritatea din voi care numai stau si judeca, n-au inteles nimic din crestinism. Va privesc mai mult ca pe niste fani a unui club de fotbal, care tin cu CFR sau cu REAL(BAPTISTI sau PENTICOSTALI) si n-au nici o treaba cu invatatura crestina. Daca ati ajuns sa-l criticati pe Pustan care spre diferenta de multi altii a iesit din manastirea asta baptiso-penticostala si a intrat in lume ca sa fie o lumina, halal de voi. Dar multi dintre noi stau la gura sobei si critica toata ziua, ascunsi in bisericuta sa. Mai lasati sportul asta. Mai mergeti si lucrati ceva, sau faceti ceva cu folos. Cand vad sfintenia multora, ma mir cum de nu le-au crescut inca aripi de ingeri.
    Numa bine. Domnul sa se indure.

  5. ftdchicago2006 , fiecare va raspunde pentru vb lui.
    Samuel , Isus a mers la cei drepti? in ce priveste cunostintele biblice… de ce ai pierdut ocazia sa ne luminezi atotstiutorule? Ai fost sigur ca nu iti aprob comentariu si ti l-am aprobat; esti la fel de sigur ca esti crestin si…
    LUCIA, ai drptate dar nu de lauda e vb aici.
    andruhandrei, elocventa comentariului tau e naspa (am imprumutat cuvantul naspa) . Te-am iertat cand ai marturisit ca nu ai inteles nimic. Am totusi o intrebare: daca nu intelegi nimic cum poti sa comentezi?

  6. viorelchis said:

    Lucrurile la Chicago mereu sint in o astfel de performanta;
    http://filipsinvestigation.blogspot.com/2011/04/e-la-moda-sa-nu-ti-platesti-datoriile.html

  7. CE ABATERI DOCTRINALE ,mai fratilor !!!???? NU-MI VINE SA CRED !!! Care este religia unui crestin si prinurmare doctrina acestuia ??? Nu cred ca am inteles biblia si sensul crestinatatii ! Isus ,cat a fost pe pamant,a promovat o religie anume ?? Cand va veni pe norii cerului si cand va avea judecata eterna,vom fi judecati dupa religie ???De cate ori este scris in biblie,cuvantul religie ???DOAMNE ,CE ABERATII !!! Uitati ce spune biblia ; “Daca crede cineva ca este religios, si nu-si infraneaza limba, ci isi insala inima, religia unui astfel de om este zadarnica. (Iac.1:26)
    Religia curata si neintinata, inaintea lui Dumnezeu, Tatal nostru, este sa cercetam pe orfani si pe vaduve in necazurile lor si sa ne pazim neintinati de lume. (Iac.1:27) SI ACUM VA INTREB ; CU CE A GRESIT OMUL ASTA ,IN CEEA CE PRIVESTE DOCTRINA ??? DOCTRINA CUI A INCALACAT ??? Cat bine a facut omul asta,cate suflete a chemat Dumnezeu prin cuvantul ce a pus in gura acestui frate ! PUR SI SIMPLU NU-MI VINE SA CRED CE AM CITIT IN ACEST ARTICOL !! CATI ATI FACUT MACAR PE SFERT, CAT A FACTU VLADIMIR PUSTAN !???DOAMNE AI MILA DE NOI !!!!!!!!!

  8. ( comentariul dvs a fost sters / limbaj neaceptat pe acest blog)

  9. @CRESTIN

    Dumnezeu nu se uita la jertfe…alti au murit pe rug pentru ca nu au vrut sa isi faca cruce….

  10. lidieluptx said:

    “Nu puteai si tu sa faci o evaziune fiscala, sa-i trisezi pe frati, sau sa abuzezi de o sora?”
    Bine ar fi sa nu mai dati astfel de sfaturi, ca se pare ca acesta a fost luat in seama. Semnul crucii cu adevarat este nimic pe linga citatul de mai sus.

  11. Ce fel de comentarii dati, de sfaturi,mie personal imi e rusine caci ne facem de ris , am ajuns mai rau ca cei necredinciosi care nu-l cunoaste pe Dumnezeu ca noi si nici puterea Lui.

Lasă un răspuns

Nor etichete

