Biblia e GPS-ul meu


Emisiunile lui Plesu si Liiceanu sunt de urmarit.

Daca nu le-ati vizionat le puteti vedea AICI

 

Comments on: "50 de minute cu Plesu si Liiceanu" (11)

  1. Multumim frumos pentru inregistrari. Am vazut emisiunile pe apucate, si mi-am dorit tare mult sa le pot vedea in intregime. Sper sa continui.
    Eugen

  2. Vazand primele 5 minute din emisiunea despre prostie, mi-am dat seama, pentru a nu stiu cata oaravazandu-i impreuna, ca nu ma pot bucura de Plesu pentru ca ma enerveaza Liiceanu !! Il uraste pe Plesu pentru ca e genial si asta se vede !! A fost o emisiune exceptionala din care am inteles, daca mai era nevoie, cine e desteptul si cine e prostul, exceptional alesi cei 2 pentru exemplificare !!!!

  3. Cel care posteaza cu “hope” ar trebui sa mai citeasca macar o revista din cind in cind, daca de carti nu e in stare! Referitor la comentariul tau, nu pot spune decit “amice, esti idiot”.

  4. Are dreptate dana. Mare incult poti fi daca spui asa ceva despre Liiceanu.. Tu chiar nu citesti nimic, pe bune acuma…

  5. Emisiunile sunt excelente. Imi plac amandoi.
    Gasiti inregistarile pe saitul TVR sau urmariti-le in fiecare duminica de la ora 18 la TVR1.

  6. Exceptionale emisiuni intr-adevar, geniale idei.
    Pentru Dana, Alina si …. Hope – haideti sa patram va rog o limita de decenta, cel putin cand vorbim despre cei doi.
    Cat despre pareri personale: “ma enerveaza Liiceanu”, “de carti nu e in stare”, “mare incult poti fi” (vedeti ca fiecare v-ati coborat putin nivelul), sigestia mea e sa fim mai rezervati.
    Hope, in cele din urma, apreciez afinitatea ta pentru abordarea lui Plesu, insa te asigur ca Liiceanu este cel putin comparabil ca si valoare. Rabdare :)

  7. schwartz said:

    Nu se face sa ne lasati cu buza umflata, emisiunea a creat dependenta, era deja o religiozitate in emisiunea de duminica, parca v-ati luat vacanta un pic prea devreme. Consideratiile despre Liiceanu nu se pun, sigur ca langa Plesu e greu sa stralucesti.E nevoie si de un ridicator la fileu…numai de umor sa nu pomeneasca ridicatorul, umorul se trage din talent, nu din buchiseala !

  8. Monica-Dana Mihalcea said:

    Buna ziua.

    Ma adresez domnului Claudiu Nitisor sau oricui poate veni in intampinarea cu rugamintii de a (re)posta inregistrarile integrala ale celor 16 emisiuni “50 de minute cu Plesu si Liiceanu”.

    Eu si cateva dintre cunostintele mele ne-am dori foarte mult sa revedem emisiunile;pe adresa indicata pana acum, imi apar doar ulimele 8 si au probleme pe parcursul vizionarii-se blocheaza inregistrarea respectiva.

    Va multumesc anticipat pentru ajutor si va urez o primavara-vara frumoasa.

    Cu stima,
    Monica-Dana Mihalcea
    monamihalcea@yahoo.mail(va rog sa ma anuntati pe email daca reusiti sa dati curs solicitarii pe care v-am adresat-o)

  9. Draga Monica, si mie imi place emisiunea “50 de minute cu Plesu si Liiceanu” (de aceea am postat de fiecare data linkul). Inregistrarile sunt proprietatea TVR1. Probabil politica lor e sa pastreze doar ultimile editii in ideea de a scoate pe piata un dvd cu toare editiile emisiunii “50 de minute cu Plesu si Liiceanu”. Din pacate eu nu pot face mai mult :(. Sa speram ca va aparea dvd-ul. In privinta blocarii vizionarii un rol f important il are conexiunea la internet. Cu respect, Claudiu

  10. buna))..
    am fost shi eu de o prezenta permanenta la emisiunile acestor doi dragi intelectuali.Nicidecum nu pot pricepe stoparea difuzarii..,cat shi renuntarea lor subita la aceasta emisiune(..sper doar sa nu fie una definiva).

    daca mai putea ajuta in a percepe motivul “stop-ului” emisiunii..cat shi in aflarea opiniei tale referitor la o eventuala revenire,tzi-ash fi nespus de recunoscatoare..))

    itzi multumesc anticipat,Claudia

  11. Buna Claudia, (ce nume frumos ai :) )
    Cred ca atat a fost contractul cu TVR.
    Cred ca vor reveni doar anul viitor.
    Sper ca Humanitas sau TVR-ul sa scoata un dvd cu cele 15 emisiuni difuzate.
    Toate cele bune.

Lasă un răspuns

Nor etichete

